Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Καλή αρχή!!!!!!!!!

Hello κορίτσια!!!,

εδώ και πολύ καιρό μου είχε μπει η ιδέα να δημιουργήσω το δικό μου blog με θέματα ομορφιάς (τα λατρεύω!) αλλά όλο κάτι τύχαινε και το αμελούσα. Από τη μία η εξεταστική και οι εργασίες στη σχολή μου (ευτυχώς πέρασαν και τώρα είμαι πιο χαλαρή) και από την άλλη το ζώδιο (Ζυγός βλέπετε, οπότε αν δεν ωριμάσει η σκέψη καλά πρώτα μέσα μου, δύσκολα παίρνω την απόφαση).Νομίζω όμως ότι άρχισα να φλυαρώ λιγάκι (ε, δε νομίζετε? χιχι), οπότε ας επανέλθω γιατί δεν σας έχω πει καν τα βασικά.

Είμαι η Βάλια, 22 ετών και σπουδάζω στο Ρέθυμνο. Η αγάπη μου για τα θέματα ομορφιάς ήταν ανέκαθεν έκδηλη, εξάλλου όλα τα κοριτσάκια από πολύ μικρά μας αρέσουν τα λούσα και ο καλοπισμώς. Ωστόσο, οφείλω να ομολογήσω ότι πολλά πράγματα, που δεν ήξερα, τα έμαθα από εσάς τις συναδέλφισσες beauty bloggers (αν μου επιτρέπετε τον όρο,γιατί είμαι πρωτάρα). Το τελευταίο διάστημα ενημερώνομαι καθημερινά από τα blog σας, και κάθε φορά που επισκεπτόμουν τα blog σας,ζήλευα και ήθελα και εγώ να έχω το δικό μου. Έτσι πήρα επιτέλους την απόφαση και είμαι πλέον εδώ! Σκέφτηκα ότι υπάρχουν εκατοντάδες blogs που ασχολούνται με την ομορφιά,αλλά από την άλλη πάντα χρειαζόμαστε πολλές γνώμες και ιδέες,ε? Ελπίζω να είμαι ευπρόσδεκτη στην παρέα σας!

Για να μην σας κουράζω παραπάνω, το blog θα διαπραγματεύεται οτιδήποτε έχει να κάνει με τις γυναίκες (π.χ. μακιγιάζ, μαλλιά και άλλα πολλά). Επειδή για μένα είναι αρχή, θα ήθελα να σας ζητήσω αν γίνεται κατανόηση,μέχρι να μπω σιγά σιγά στο κλίμα. Οποιαδήποτε ιδέα σας ή επιθυμία σας είναι φυσικά ευπρόσδεκτη!!

Ελπίζω να σας είπα όλα αυτά που ήθελα,λόγω του άγχους μου,και να μην σας κούρασα πολύ. Θα χαρώ πάρα πολύ να γνωριστούμε και να γίνουμε όλες μια πολύ ωραία παρέα!

Καλή μας αρχή λοιπόν!,και σας περιμένω στην παρέα! :)

Φιλιά από το καυτό από τη ζέστη Ηράκλειο! 

7 σχόλια:

  1. Καλώς ήρθες στη beautyblogοσφαιρα και καλή αρχή!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Νατάλια μου!!! Καλώς σας βρήκα!!! :)

      Διαγραφή
  2. Καλή αρχή λοιπόν και μην αγχώνεσαι! Αν αγαπάς πολύ αυτό που κάνεις σίγουρα το blog σου θα είναι καταπληκτικό! Ζυγός κι εγώ οπότε καταλαβαίνω! xx Menia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks!!! :) Μου αρέσει πολύ πολύ!!! ομοιοπαθής δηλαδή,χιχι...βρήκα κάποιον να με καταλαβαίνει ευτυχώς! φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!! Να περνάς τέλεια!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ κορίτσια όλες και κάθε μια ξεχωριστά για τα καλά σας λόγια και το θάρρος που μου δίνετε!
    Να είστε καλά!
    Περιμένω ιδέες-επιθυμίες σας!!! :)
    Φιλιά!
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή